تبلیغات
مقاله ترجمه شده ، تهران کارافرین - تهران 117 - عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.

مقاله ترجمه شده ، تهران کارافرین - تهران 117

در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با 09010593607 تماس بگیرید.

 

عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.

 

نوشته شده توسط:تی کی من Tkman

عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در 500 تا 1000 شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد. 
رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت  وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود 2 سل قبل 59.8 میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و 175,000 بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،2006). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا 184 میلیون بلاگ (سانتورا،2006). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی 26 میلیون میباشد. علاوه بر این در سال 2008، 77 میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.
 با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،2005) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که  بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین ، سریعا در حال انتشار است.
بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده میکنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,2005).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



foot pain bunion
جمعه 16 تیر 1396 02:23 ق.ظ
Loving the info on this web site, you have done great job on the articles.
http://Adrianastine.Weebly.com
سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 01:08 ب.ظ
For the reason that the admin of this site is working, no
hesitation very shortly it will be famous, due
to its quality contents.
BHW
دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 11:33 ق.ظ
Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if it can survive a twenty five foot
drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.
I know this is completely off topic but I had to share it with someone!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


عنوان فارسی مقاله: تاثیرات وابسته به زمین لرزه برای آبگیرهای رسوبی کم عمق و عمیق: تاثیر کانونی و حرکت عمقی یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: کاهش آسیب پذیری وابسته به زمین لرزه ساختمان های میراث فرهنگی یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی پارامتر مدل میانگین حرکت خود بازگشتی برای پیش بینی جریان رودخانه با استفاده از برنامه ریزی هدفمند یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: پالئو زلزله شناسی و مطالعات لرزه نگاری جدید در آذربایجان و ضرورت برای ساختمان غشایی زلزله یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: تحقیقات NMR روی تشکیل حفره و نفوذ آب در مصالح دیوار آب بند خود سخت ساز یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: طیف خطر زلزله یکنواخت ناحیه نزدیک منطقه تبریز یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: بررسی زیرساختاری و رئولوژی ترکیب های آسفالت حاوی مواد آسفالت بازیافت شده یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: اثر کارکردهای مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوری یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: شاخه نظری مدل مدیریت بحران در سازمان یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: ارزش و جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: ارزش برنامه ریزی کسب و کار پیش از راه اندازی- جنبه نظری تصمیم یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: اهمیت استراتژیک سرمایه فکری در بخش غیرانتفاعی یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: رابطه بین استراتژی سازمان، مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد سازمان- نقش میانجی مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) یکشنبه 6 فروردین 1396
عنوان فارسی مقاله: تعارض وظیفه و رابطه در گروه های كوتاه مدت و بلند مدت - نقش بحرانی كنترل هیجان یکشنبه 6 فروردین 1396
لیست آخرین پستها